dinsdag 15 september 2015

Wat een geweldige website! ICT-platvorm: open leerplatform voor de basisschool


Je houdt het niet voor mogelijk!! Wat een prachtige website: 'ICT-platvorm: open leerplatform voor de basisschool'. Deze website moet je gezien hebben! Deze Vlaamse website heeft op haar homepage vijf vragen geformuleerd die worden uitgewerkt op de pagina's (clusters) voor de betreffende leerjaren.

  • Gebruik je media?
  • Oefen en leer je mee?
  • Ontwerp je mee?
  • Zoek en presenteer je mee?
  • Communiceer je mee?

Ik ga er verder weinig over zeggen. Je moet gewoon deze site maar eens verkennen! Klik gewoon op deze 'links':

Bij ieder 'cluster' vind je ook een menu met allerlei keuzes. Ook deze bekijken! Hier staat o.m. ook materiaal voor het digibord en 'Flip de Klas'.

Klik ook op de 'link' ik ben een leerkracht. Ook hier vind je allerlei interessante zaken. Weliswaar gericht op het Vlaamse basisonderwijs, maar er stan ook zaken die interessant zijn voor het Nederlandse basisonderwijs.

ICT-platform zit ook op Twitter: @ictleerplatform

Kortom: een geweldige website die je echt gezien moet hebben!!

Website

2 opmerkingen:

  1. Ik krijg een waarschuwing van mijn virussoftware: website gerapporteerd als schadelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor je mededeling.
      Ik gebruik als virusscanner het gratis Avast. Ik krijg geen virusmelding...

      Verwijderen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.