woensdag 9 september 2015

Weer zo'n informatieve Yurls van meester Henk: Verenigde Naties



"Yurls sites maken is op dit moment in mijn leven mijn grote hobby. Het grootste deel van mijn leven heeft in het teken gestaan van kennis overdragen, vandaar. Het mooie van yurls is dat je MAG kijken, maar het hoeft niet!"
Met de Yurls 'meester Henk - VN' - die gaat over de Verenigde Naties - verschaft meester Henk een hoop informatie die je in je lessen kunt gebruiken. Kortom: zeker bekijken!

Via zijn 'Yurls'-pagina's is meester Henk steeds bezig "Kennis over te dragen". Inmiddels zijn er een respectabel aantal 'Yurls'-en van zijn hand verschenen. Al de 'Yurls'-pagina's die meester Henk inmiddels heeft samengesteld vind je op de Yurls 'Mijn sites'. Dus... zoek je interessant materiaal voor je lessen, dan moet je zeker op deze 'Yurls' kijken!


Meester Henk: "Er zijn nogal wat sites, die ik toch wel, mag ik zeggen, op mijn manier heb gevuld. Wil je weten of ik heb wat je zoekt, vul dan het trefwoord met als aanvulling "meester henk" in het "yurls zoekvenster". Het ziet er dus zo uit: *trefwoord* meesterhenk."

Website

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.