vrijdag 2 oktober 2015

Digibordonderbouw: prachtige site met digibordlessen voor kleuters


De website Digibordlessen onderbouw - gemaakt door juf Gertrude, leerkracht van groep 1 en 2 - bevat een schat aan digibordlessen voor kleuters (en misschien groep 3).

Juf Gertrude schrijft op haar homepage:
"Op deze site verzamel ik al mijn digibordlessen die ik bij de verschillende thema's maak. Onder het kopje thema's vind je de lessen per thema. Tevens vind je ook enkele lessen onder het kopje "taal"of "rekenen" per leerdoel. De nieuwste lessen zie je ook links van de pagina, onder het kopje "nieuw toegevoegd". Om naar deze les te gaan, klik je niet op het plaatje, maar op de tekst erboven, net als bij de overige lessen. Bij de thema's heb ik ook enkele liedjes die je op youtube kunt vinden verzameld, of digitale prentenboeken. Soms werk ik een thema uit, zoals bij het project boerderij. Af en toe maak ik een spel bij een digibordles."
Juf Gertude is ook actief op
Kortom: zoek je digibordmateriaal bij thema's dan moet je de website van juf Gertrude zeker bekijken en haar volgen op de hierboven genoemde sociale media én op haar Yurls!

Website

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.