vrijdag 30 oktober 2015

Volgende week: Niet bloggen, maar schilderen..!


Een van de leuke dingen - ik kan misschien beter zeggen: leukste - van het gepensioneerd zijn, is dat je niets meer moet. Je maakt lekker zelf uit wat je wel of niet moet en doet en dat is echt heerlijk. Het geeft een gevoel van onmetelijke vrijheid.

Ik heb daarom besloten om volgende week maar eens niet op het internet rond te neuzen naar leuke dingen om over te bloggen én... dus òòk niet te bloggen. Ik ga lekker een paar kasten schuren en schilderen.

Dus vanaf morgen t/m volgende week zondag (8 november) is het stil op dit blog. Maandag 9 november hervat ik mijn 'blog'-werkzaamheden weer. Tot dan!

P.S. mocht je volgende week een leuke suggestie hebben waarover ik kan bloggen, bijvoorbeeld een leuke gratis webtool, een website met gratis oefenmateriaal of lesmateriaal, dan kun je die suggestie(s) rustig naar mij toe sturen middels het nieuwe contactformulier op dit blog. Ik heb dit formulier gemaakt met 'Google formulieren'.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.