vrijdag 22 april 2016

Vandaag geen blogpost.., enz. UPDATE!

De "verminking" van mijn blog heb ik "opgelost" door het formaat van de afbeeldingen aan het begin van iedere blogpost te veranderen en deze anders uit te lijnen. De oorzaak van die "verminking" is mij echter nog steeds volkomen onduidelijk! Gelukkig deed de "verminking" zich voor bij de blogposts vanaf 1 januari van dit jaar. Maar goed, het kostte mij toch de nodige tijd om al die blogposts te herstellen. Maar..., de klus is gelukkig geklaard!

Diverse mensen stuurden mij een berichtje met de mededeling dat bij hun het blog zonder volkomen "normaal" te zien is... Hartelijk dank hiervoor!!

Ik heb dus e.e.a. eens bekeken in Firefox. Daar was geen enkele "verminking" te zien. Uiteindelijk heb ik "Google Chrome" verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Alles werkte en deed het weer prima. Had ik dat maar eerder gedaan. Dan had ik niet zoveel tijden hoeven te verknoeien. Enfin, alles werkt weer, dus ik heb een rustig weekend :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.