zaterdag 14 mei 2016

Wat heb ik nou aan mijn fiets hangen..?? Hackers..???


Sinds enige tijd heeft dit blog een zgn. 'https'-verbinding. Zie mijn blogpost 'Edu-Curator heeft nu ook een veilige verbinding via HTTPS'. De URL van dit blog is nu: https://edu-curator.blogspot.nl/.

Als ik het 'dashboard' van mijn blog open staat hier het volgende:



Klik ik op 'Meer informatie' dan word ik 'doorgestuurd' naar een andere pagina van mijn 'dashboard' waar het volgende staat:


Wat hangt er nu aan mijn fiets...?

Deze ochtend kreeg ik via Twitter een bericht van meester Henk Vink (@meesterhenkvink) - waarvoor mijn hartelijke dank - met de volgende inhoud:
"Ha André, ik hoop dat dit berichtje aankomt. Ik krijg tegenwoordig vaak (niet altijd) het volgende te zien wanneer ik naar je educurator-blog wil (zowel in IE als Chrome). Ik weet niet wat ik (of jij) er mee moet. Ik wilde je het toch even laten zien. mvg Henk"
Meester Henk had aan dit bericht een schermafdruk 'gehangen' met een melding van Google:


Wat is hier aan de hand..? Worden er slinkse pogingen ondernomen om mijn blog te 'hacken'..? Kan iemand mij vertellen / uitleggen wat hier aan de hand is..? Graag jouw visie via de reacties onder deze blogpost. Bij voorbaat mijn hartelijke dank!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.