maandag 1 augustus 2016

Gelezen op 't web: Artikelen die ik heb gelezen tijdens de 'zomervakantie'

Op vrijdag 22 april van dit jaar publiceerde ik de blogpost ''Deze week gelezen op 't Web' voortaan op Scoop.it!'. Ik schreef toen: "M.i.v. vandaag verschijnen er géén blogposts 'Deze week gelezen op 't Web' meer. Alle online artikelen die ik lees en interessant vind om te delen, worden op mijn nieuwe Scoop.it! 'Gelezen op 't Web' geplaatst." Maar...

De afgelopen 'vakantie'-weken heb ik een hoeveelheid interessante artikelen gelezen, maar heb ik verzuimd om ze op mijn Scoop.it! 'Gelezen op 't Web' te plaatsen. Gelukkig had ik ze wel in mijn archief 'Instapaper' bewaard. Het was het een beetje teveel werk om al die artikelen alsnog op mijn Scoop.it! 'Gelezen op 't Web' te plaatsen. Alle 'links' naar de artikelen - die ik de afgelopen weken heb gelezen en interessant vond om te delen - heb ik in het lijstje hieronder gezet. Mocht je een artikel interessant vinden, voel je vrij om de 'link' te kopiëren.

Het lijstje met artikelen

De blogposts 'Gelezen op 't Web' die ik tot 22 april van dit jaar op Edu-Curator heb geplaatst vind je in de rubriek 'Gelezen op 't Web'.
Alles watik gelezen heb na 22 april vind je op de Scoop.it! 'Gelezen op 't Web'.

      Geen opmerkingen:

      Een reactie plaatsen

      Plaats hier je reactie.

      Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.