zondag 16 oktober 2016

Weekoverzicht blogposts ma. 10 oktober t/m zo. 16 oktober 2016

Vanaf vandaag plaats ik in principe iedere zondag (of een dagje eerder of later) een overzicht van de blogposts die ik die week heb gepost. Wellicht handig voor diegenen die een bericht op dit blog hebben gemist...

Iedere zaterdagochtend publiceer ik - ook in pricipe - op mijn Scoop.it! 'Gelezen op 't Web' m.i. interessante artikelen die ik heb gelezen op 't Web over gratis online tools, freeware, handige tips & trucs, online lesideeën en lesmateriaal en allerlei interessante ICT-zaken die mogelijk in het basisonderwijs of privé zijn te gebruiken...


Weekoverzicht ma. 10 oktober t/m zo. 16 oktober

Gratis nieuw lespakket ‘Dossier Auteursrecht’ voor groep 7 en 8
Een verzameling lesmateriaal 'Codeweek 2016' in de week van 15 t/m 23 oktober a.s.
Met de 'Flippity Quiz Show' maak je een quiz met een 'Google Spreadsheet' voor op je digibord
'Kahoot!': maak een online quiz of houd een discussie of peiling in jouw groep
Herrie in je klas..? Misschien heb je hier wat aan...
Hoe maak je zelf 'letters' en 'speciale tekens' in Windows 10?


    En iedere zaterdag op Scoop.it! 'Gelezen op 't Web'


    Geen opmerkingen:

    Een reactie plaatsen

    Plaats hier je reactie.

    Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.