zondag 30 oktober 2016

Weekoverzicht blogposts ma. 24 oktober t/m zo. 30 oktober 2016

Een overzicht van de blogposts die vanaf maandag 24 oktober t/m vrijdag 28 oktober heb gepost. Wellicht handig voor diegenen die afgelopen week een bericht op dit blog hebben gemist...

Iedere zaterdagochtend publiceer ik - ook in principe - op mijn Scoop.it! 'Gelezen op 't Web' m.i. interessante artikelen die ik heb gelezen op 't Web over gratis online tools, freeware, handige tips & trucs, online lesideeën en lesmateriaal en allerlei interessante ICT-zaken die mogelijk in het basisonderwijs of privé zijn te gebruiken...

Weekoverzicht ma. 24 oktober t/m zo. 20 oktober


Weekoverzicht blogposts ma. 17 oktober t/m vr. 21 oktober 2016
Als ik nog voor de klas zou staan, zou ik zeker 'Quizlet' gebruiken!
Het meervoud van 'Yurls'... en 8 'Yurls-en' de afgelopen weken gespot
Op 'ClassTools' vind je 3 leuke gratis 'quizzen-makers ('quiz'-generators)
Voor de verkeersles: 'Welkom in Trammenland' en de Yurls 'Meester Henk - VERKEER'
'Number Rack' (Rekenrek): leuke 'reken'-app voor de iPad, 'Android'-tablet, 'Windows'-desktop / -laptop én op het web


    En iedere zaterdag op Scoop.it! 'Gelezen op 't Web'


    Geen opmerkingen:

    Een reactie plaatsen

    Plaats hier je reactie.

    Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.