maandag 28 november 2016

6 Gratis online 'interactieve oefeningen'-makers

In deze blogpost vind je een overzicht van zes gratis 'interactieve oefeningen'-makers. Over al deze gratis online 'interactieve oefeningen'-makers heb ik - enkele uitzonderingen daargelaten - geblogd.

In de onderstaande tabel vind je in de linker kolom de naam van de tool en de 'link'. In de rechter kolom staat de bijbehorende blogpost. Indien er geen blogpost is verschenen over een tool vind je in de rechter kolom 'links' naar meer informatie en handleidingen elders op het web.

Mocht jij nog één of meer gratis 'interactieve oefeningen'-makers weten, dan hoor ik het graag van je middels een reactie bij deze blogpost. Ik zet die dan in het 'lijstje'. Alvast grote dank!

Gratis digitale 'interactieve oefeningen'-makers


WEBSITE
BLOGPOST

Educaplay


Edueto


Learningapps.org


Textivate


  • Gratis versie (naast versies met een prijskaartje). Overzicht? Klik op 'Subscribe'.
  • Handleidingen vind je door te klikken op: 'Getting Started' - 'User Guides'- 'Blog'
Deze 'links' staan onder aan de pagina.

H5P


Hot Potatoes


Wizer.me

Aanvulling 1:

2 opmerkingen:

  1. Met Wizer.me kan je ook interactieve oefeningen maken.
    Mvg,
    Leen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leen, hartelijk dank voor je aanvulling. Zet Wizer.me in het lijstje.

      Verwijderen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.