vrijdag 4 november 2016

'De Vos': een nieuw 'hoofdstuk' in de 'Yurls-encyclopedie' van meester Henk Vink

Zonder al diegenen te kort te willen doen die één of meer prachtige 'Yurlsenvoor hun leerlingen en/of collega's online hebben gepubliceerd (chapeau!) en daar veel tijd ingestoken hebben, wil ik in deze blogpost aandacht besteden aan de - mijns inziens - bijzonder mooie en interessante 'Yurlsen' van meester Henk Vink. Al deze 'Yurlsen' vormen bij elkaar een soort van 'online encyclopedie'.

Een overzicht van alle 'Yurlsen' die meester Henk heeft gemaakt vind je op de Yurls 'Mijn sites''.

Meester Henk schrijft op deze Yurls:
"Yurls sites maken is op dit moment in mijn leven mijn grote hobby. Het grootste deel van mijn leven heeft in het teken gestaan van kennis overdragen, vandaar. Het mooie van yurls is dat je MAG kijken, maar het hoeft niet!"
en
"Beste kijker
Ik ben constant bezig met de sites, maar uiteraard zijn er bij die meer aandacht krijgen dan andere. Sommige zijn nog in ontwikkeling. Soms gaat dat snel, soms langzamer.Enfin, kijk zelf maar!"
Op de pagina 'Mijn updates op alle sites' vind je 'alle nieuwe updates van de week'. Heb je een 'RSS-reader', dan kun je de RSS-feed van deze Yurls in je 'RSS-reader' zetten om automatisch de nieuwe 'updates' te ontvangen.

Schermafdruk De 'encyclopedie' van meester Henk

Nieuwe Yurls: 'DE VOS'

Na publicatie van de Yurls 'De wolf' heeft meester Henk er weer een nieuw 'hoofdstuk' aan zijn online 'encyclopedie' toegevoegd: de Yurls 'DE VOS':


Op de Yurls 'DE VOS' vind je allerlei wetenswaardigheden over 'vossen'. Handig voor een biologieles over 'vossen' of als leerlingen een spreekbeurt over 'vossen' willen geven.

Website/URL


Meester Henk kun je ook volgen op Twitter: @meesterhenkvink

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.