vrijdag 18 november 2016

Deze 6 berichten moet je echt gelezen hebben...!!!

Normaal plaats ik berichten die ik interessant vind om te delen op mijn Scoop.it! 'Gelezen op 't Web', maar voor de onderstaande zes berichten maak ik even een uitzondering.

Ik kwam deze berichten tegen in mijn RSS-reader en vind ze zò interessant dat ik ze in één keer deel via deze blogpost.
Wellicht dat jij ze ook interessant vindt...

"Vanaf deze week kun je videobellen met WhatsApp. Deze nieuwe functie wordt de komende dagen uitgerold naar alle gebruikers. Een functie die er al maanden aan zat te komen, maar nu eindelijk hier is.
De afgelopen maanden is er door WhatsApp al uitvoerig mee getest en blijkbaar met succes want vanaf deze week zou iedere WhatsApp-gebruiker dus moeten kunnen videobellen. Wanneer de update voor jou klaarstaan hoef je deze alleen maar te installeren en dan verschijnt er bovenaan een extra icoontje van een videocamera..." Lees het volledige bericht ▶
N.B. Op mijn smartphone kan ik nu ook 'videobellen' met WhatsApp. Ik heb gisterochtend gebeld met mijn jongste dochter. Zij is met haar vriend een half jaar aan het 'backpacken' in Zuid-Amerika en zit nu in La Paz in Chili. Helaas was de verbinding niet zo erg best. Lag waarschijnlijk aan de wifi waar ze gebruik van maakte. Maar prachtig toch dat dat zomaar kan..!!

"Google heeft een nieuwe website gelanceerd, waar gebruikers tekeningen kunnen maken die automatisch worden herkend en worden benoemd door middel van kunstmatige intelligentie.
De nieuwe site van Google kan door middel van beeldherkenningstechnologie met kunstmatige intelligentie automatisch voorspellen welk voorwerp een tekenaar heeft gemaakt..." Lees het volledige bericht ▶
🔗 https://quickdraw.withgoogle.com/#

"Google Chrome, most would agree, is a memory hog. Open a few website tabs in Chrome and your system slows down to a crawl. The most recommended solution is that you uninstall the non-essential Chrome add-ons and restart your browser to release some RAM.
How do you restart Chrome? Close the browser and double-click the application icon on the desktop to launch it again. That’s the usual way but Chrome also offers a special URL that makes it easy to restart Chrome from the address bar.
Go to the browser address bar, type chrome://restart and hit the Enter key. Voila! The browser restarts itself..." Lees het volledige bericht

"Chrome’s address bar is rather handy as it acts both as a browsing tool and a search bar. Now, you can even tweet from it using an extension called Chromnitweet..." Lees het volledige bericht
🔗 https://chrome.google.com/webstore/detail/chromnitweet/ofhffnelacegjkgcbohojhebkbehikep?hl=en

"Here’s an interesting one – Twitter has added QR codes to iOS and Android apps.Why Twitter has added QR codes, I’m not sure – Snapchat has Snapcodes which enable people to connect, which is important because there’s really no discovery option on the app, you can’t search for other users who you might want to link up with. But you can on Twitter, you can search and discover other users in any number of ways..." Lees het volledige bericht
N.B. Op mijn smartphone werkt het!

"The world has so many beautiful and amazing places to visit. If we're lucky, we're able to travel and see a few of them. But even the most active travelers can only see a fraction. What if we could see them all?
Ten years ago, Google Earth began as an effort to help people everywhere explore our planet. And now, with more than two billion downloads, many have. Today, we are introducing Google Earth VR as our next step to help the world see the world. With Earth VR, you can fly over a city, stand at the top of the highest peaks, and even soar into space..." Lees het volledige bericht
🔗 https://vr.google.com/earth/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.