donderdag 8 december 2016

Gespot! meester Henk: 'MENS vs NATUUR, MENS of NATUUR, MENS en NATUUR'

Enige tijd geleden spotte ik weer een prachtige Yurls van meester Henk Vink (Twitter: @meesterhenkvink): 'meester Henk - MENS vs NATUUR, MENS of NATUUR, MENS en NATUUR'.

Meester Henk schrijft op deze Yurls:
"Vol goede moed begon ik aan deze site, maar wat was het moeilijk! Vandaar dat ik heb geprobeerd een aantal dingen aan te stippen, maar niet om volledig te zijn.
Het is meer een site geworden, die vragen op moeten werpen. Ben je het eens met wat ik laat zien of niet ? Hoe moet het verder met de natuur (in ons land)?"

'meester Henk - MENS vs NATUUR, MENS of NATUUR, MENS en NATUUR'


Schermafdruk inhoud 'meester Henk - MENS vs NATUUR, MENS of NATUUR, MENS en NATUUR'

De 'ondertitel' van deze Yurls is 'De mens als God'. Mooi gevonden! Maar soms denk ik wel eens dat de mensheid - niet als een God, maar als een soort van 'duivel' - bezig is om langzamerhand onze aardkloot om zeep te helpen [?]. Niet alleen alle wonderen in de natuur, alles wat bloeit en leeft (ook de medemens), maar ook fatsoen, normen en waarden... Ik vraag mij wel eens af: in wat voor wereld zullen mijn kleinkinderen straks leven... Maar goed, dit ter zijde...

De volledige 'encyclopedie' van meester Henk



Op de Yurls 'Mijn sites' vind je een overzicht (inhoudsopgave) van alle Yurls-en (dus de 'encyclopedie') die meester Henk heeft gemaakt. Vanaf deze Yurls kun je 'doorlinken' naar alle 'delen' van de 'encyclopedie'.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.