vrijdag 23 december 2016

Wordt 2017 het laatste jaar van 'Edu-Curator'..? Ik wens iedereen gezellige feestdagen!

Stoppen met bloggen..?? Het is nog steeds een optie, maar het lukt maar niet... Ook al heb ik mij dit in de afgelopen jaren - met volle teugen genietend van mijn pensioen - al verschillende keren voorgenomen. Het lukt mij maar niet om te stoppen. Het is een soort van verslaving. 'Bloggen' is zo verschrikkelijk leuk (en leerzaam)!! 

Ooit begon ik met een zelfgebouwde website 'Computers in de Klas'. Dat veranderde bij de opkomst van de 'weblogs' in een echt weblog 'Computers in de Klas'. Eenmaal gepensioneerd werd het omgedoopt in 'It's all in the Cloud' en daarna in 'Vanaf de Zijlijn'. Beide blogs zijn inmiddels verdwenen om ruimte te maken voor mijn huidige blog 'Edu-Curator'.

Wordt 2017 het laatste jaar van 'Edu-Curator'..??

Ik heb definitief besloten nog één jaar door te gaan met bloggen. 2017 wordt dus het laatste jaar van 'Edu-Curator'..!! In januari 2018 wordt ik 69. Ik denk dat het dan toch echt tijd wordt om te stoppen. Er zijn inmiddels héél véél jongere edubloggers (300+) en die doen het allemaal prima. Dus, ik denk dat niemand nog zit te wachten op de 'blogjes' van een 'ouwe ...'. Bovendien heb ik m.i. helemaal geen 'feeling' meer met de 'werkvloer'; ik kan dus niets uitproberen in een groep en daar verslag van doen. Dus.., nog één jaar en dan is het stoppen geblazen met dit blog.

'Kerstreces' van Edu-Curator

Edu-curator is met 'Kerstreces' van zaterdag 24 december t/m 1 januari a.s. Er verschijnen in die periode dus geen blogposts, maar als ik een artikel heb gelezen dat erg interessant is deel ik dat via mijn Scoop.it! 'Gelezen op het web', Twitter, Facebook en Google+.

Op maandag 27 december verschijnt er een speciale blogpost die van belang is voor alle edubloggers in Nederland..!!


Tot slot wens ik alle lezers van dit blog en mijn 'volgers' op Twitter, LinkedIn, Facebook en Google+


een hele mooie en goede Kerstvakantie en ...



Mijn eerste blogpost van het nieuwe jaar verschijnt op maandag 1 januari 2017. Tot dan!

4 opmerkingen:

  1. We zullen je dan missen, André. Gelukkig duurt het nog een jaartje. En daarna het'Heintje-Davids-effect' :) Ha, Ha!
    Fijne dagen! We spreken elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dan moeten we er maar dubbel gebruik van maken ! Je beslissing is heel begrijpelijk, maar ik (we) zal/zullen je tegen die tijd wel gaan missen !
    Fijn Kerstreces.
    Henk

    BeantwoordenVerwijderen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.