zondag 22 januari 2017

Nieuw! Overzichtspagina met blogposts met lijstjes/overzichten die je mag/kunt aanvullen...

In de afgelopen jaren heb ik op dit blog allerlei blogposts met lijstjes en overzichten gepubliceerd over allerlei online 'tooltjes' rond een bepaald onderwerp. Een recent voorbeeld: 'Over topografie op de basisschool + 22 websites om topografie te oefenen + nog meer!'.

Op de nieuwe pagina 'Allerlei lijstjes' op dit blog vermeld ik alle blogposts met lijstjes/overzichten rond een bepaald onderwerp.

Wil je 'links' kopiëren om bijvoorbeeld over te nemen op jouw 'Yurls'..? Ga gerust je gang! Daar zijn deze lijstjes/overzichten voor bedoeld!

Doel van de pagina 'Allerlei lijstjes'

Deze speciale pagina heb ik opgezet om al deze lijstjes/overzichten voor mij én voor jullie makkelijk 'bereikbaar' te maken. Op die manier heb ik ook de mogelijkheid deze lijstjes/ overzichten up-to-date te houden en te updaten.

Hoe kun je deze pagina vinden?

Je kunt deze pagina vinden via de optie 'Allerlei lijstjes' in het menu:



Of door in de rechter zijbalk te klikken op de afbeelding


Help mij deze 'lijstjes'/'overzichten' up-to-date te houden

De 'overzichten' in deze blogposts / op deze pagina zijn natuurlijk niet volledig.
Daarom mijn vraag...
Weet jij nog een bruikbare aanvulling(en) voor één of meer van deze 'lijstjes', wil je die aanvulling(en) dan a.u.b. melden via het 'reactieformulier' onder de betreffende blogposts of via het 'contactformulier' van dit blog. Alvast heel hartelijk bedankt!

Website / URL

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Plaats hier je reactie.

Opmerking: alleen leden van deze blog kunnen een reactie plaatsen.